Kursledare Marie Olsson

Marie har årligen coachat hundratals personer i ledarskap, grupputveckling, entreprenörskap och hållbar tillväxt. Det sker genom individuell coachning eller små grupper till stora föreläsningar/workshop. Samverkan och uppdrag har skett både med offentliga verksamheter som privata.

Marie arbetar dagligen med ledare i olika befattningar samt verksamheter och har själv erfarenhet att leda verksamheter av olika slag. Marie har exempelvis erfarenhet av projektledning, styrelsearbete och drivit företag sedan 2003. Marie har även stort engagemang för ungdomar och har på olika sätt främjat ungdomars utveckling och tro på sig själva.

Marie tror på individen och att ledarskapet börjar där genom självinsikt och motivation.

Marie handleder

• UGL

Licenser som Marie har

• UGL-Handledare