Utbildningar på Ljunglöfska Slottet

Allt du behöver veta om kursgården Ljunglöfska Slottet och lista med kommande utbildningar.

Ljunglöfska Slottet

Om Ljunglöfska Slottet

Ljunglöfska Slottet i Bromma har ett vackert läge med brygga vid Mälaren och unik välbevarad miljö med matsalar, sällskapssalonger och en konferensdel. Stor eller liten privatfest, festmiddag, affärsmöte, firmafest, konferens, kurs, seminarium, julbord, eller bastukväll. Ni får alltid en avskild lokal och personlig service!

Vi dukar upp lunch, middag eller supé i praktiskt taget alla salonger. För matglada konferensgäster kan vi erbjuda välsmakande och näringsrik klassisk kost, vegetariska eller fettsnåla alternativ, eget menyval till middag. Bordsservering är en självklarhet hos oss.

Fakta om Ljunglöfska Slottet

• Stad Bromma
  • Adress Ljunglöfsvägen 1
  • Postnummer 168 52